Info: (hétköznap 9-16) +3620/3187414 | +3630/6777102

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK


Termékek, rendelés, vásárlás, fizetés és garancia

TERMÉKEKKEL, RENDELÉSSEL ÉS SZÁLLÍTÁSSAL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK

A termék valószínűleg elfogyott, javasoljuk, hogy tegye kívánság listára a terméket, így ha érkezik belőle újabb méret, értesíteni fogjuk e-mailben.

A szállítási időkről és feltételekről itt tájékozódhatsz bővebben: http://playersroom.hu/szallitas

Kérjük, mielőbb jelezd ügyfélszolgálatunk felé, hogy intézkedni tudjunk a csomag utánvét összegének módosításáról.

Kérjük, mielőbb jelezd ügyfélszolgálatunk felé, hogy intézkedni tudjunk a problémával kapcsolatban.

Mérettáblázatunkat itt található: http://footwear.hu/cipo-merettablazat/

Ha még mindig bizonytalan, lehetőség van üzletbe rendelni, így vásárlás előtt fel lehet próbálni. További info az üzletbe rendelésről itt http://playersroom.hu/szallitas

A terméket kosárba kell tenni, ezután a vásárlás rögzítése gombra kell kattintani, majd a megjelenő adatlapot kitölteni. Ezt követően az átvételi-szállítási módoknál lehet kiválasztani az adott üzletet, ahol a terméket át szeretnéd venni, a foglalás üzletbe átszállítással résznél.

Kérjük, minél előbb vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal, hogy utána tudjunk nézni.

Az aznapi szállításnak 2 feltétele van, az egyik az, hogy Budapesti címre lehet csak kérni, a másik pedig, hogy a megrendelt terméknek elérhetőnek kell lennie egy budapesti üzletünkben.

Amennyiben az adott megrendelés bruttó értéke eléri a 19.998 Ft-ot, a szállítás az ország egész területére díjmentes.

A díjmentes szállítást biztosító összeget el nem érő kiszállítással megjelölt megrendelések esetén a szállítási díjat az Ügyfél viseli. Ebben az esetben a szállítási díj a számlán feltüntetésre kerül, és azt az Ügyfél által a megrendelés során választott fizetési módnak megfelelően köteles az Ügyfél megfizetni. A szállítási díj az ország egész területére egységesen bruttó 999 Ft.

A termék(ek)kiszállítását a GLS Hungary futárszolgálat végzi, a rendelés Szolgáltató általi visszaigazolásátkövető 3-10 munkanapon belül.

A Szolgáltató a GLS Hungary futárszolgálat előzőek szerinti határidőben történő szállításáért felelősséget nem vállal. A GLS Hungary futárszolgálat kizárólag hétköznap, munkaidőben szállítja ki a terméke(ke)t, ezért fontos, hogy szállítási címként a megrendelés során olyan cím kerüljön megadásra, ahol ez időben a terméke(ke)t át tudják venni. A GLS Hungary futárszolgálat kézbesítője az Ügyfél által megadott szállítási címen legfeljebb 10 percet tud várakozni.

FIZETÉSSEL ÉS SZÁMLÁZÁSSAL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK

Utánvétes megrendelést futárszolgálati kézbesítéskor csak készpénzben, átvételi ponton (Pick Pack Pont, GLS CsomagPont) történő kézbesítéskor csak készpénzben, vagy – ha az adott átvételi pont rendelkezik bankkártya terminállal, akkor – bankkártyával lehet kifizetni, utalványos vagy más készpénz helyettesítő fizetési módra nincs lehetőség.

Sajnos, egyelőre csak készpénzes fizetés lehetséges.

JÓTÁLLÁSSAL, CSERÉVEL ÉS ELÁLLÁSSAL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK

Nem jó a méret, nem tetszik élőben a szín, vagy bármi más miatt nem felel meg a termék, amit az Interneten rendeltél? Semmi gond, küldd vissza a terméket központunkba 14 napon belül, és visszakapod a pénzt. (Erről bővebben a Vásárlási Feltételekben olvashatsz)

Személyes segítség, hogy megoldjuk problémádat:

Nagyon fontos számunkra, hogy garanciális szolgáltatásunkkal elégedett legyél. Amennyiben nem voltál elégedett, kérjük írj e-mailt vagy telefonálj központunkba az alábbi elérhetőségeken:

  • garancia@playersroom.hu
  • +36 1 2209913

A terméket visszaküldheted az átvételtől számított 14 napon belül a 1044 Budapest, Ezred u. 1-3. (Playersroom Webshop) címre, vagy személyesen visszaviheted a számlát kiállító üzletbe.

A csere terméket a csereigénylő űrlapon tudod jelezni felénk, amit a termékkel és a számlával együtt kérünk visszaküldeni. A csereigénylő űrlap letölthető a Szerződési Feltételek 10.7-es pontjáról.

A terméket visszaküldheted az átvételtől számított 14 napon belül a 1044 Budapest, Ezred u. 1-3. (Playersroom Webshop) címre, vagy személyesen visszaviheted bármelyik Playersroom üzletbe. Amennyiben nem a számlát kiállító üzletben adtad le a terméket, 690 Ft elszállítási költséget számolunk fel.

Elállás esetén az elállási nyilatkozatot kérjük kitölteni és a termékkel, számlával együtt visszajuttatni hozzánk.

Banki átutalással vagy postai csekk formájában tudjuk intézni a pénzvisszatérítést.

A szavatossági időtartam 2003. július 01-től az eddigi 6 hónap helyett 2 évre növekedett. Ez az időtartam két részre tagozódik. A vásárlást követő első hat hónapban bekövetkező meghibásodás esetén a törvény szerint automatikusan fel kell tételezni, hogy a hiba a termékben a vásárláskor már benne volt. Ha ezzel az eladó nem ért egyet, neki kell bizonyítania, hogy a meghibásodás később, a vásárló valamely hibájából keletkezett. A hetedik hónaptól kezdve a kétéves időtartam végéig bejelentett reklamáció esetén, ha az eladó nem ért egyet a vásárló reklamációjával, a vásárlónak kell bizonyítania, hogy a meghibásodás oka már a vásárláskor benne volt a termékben.

A szavatossági jogok a vásárlót két lépcsőben illetik meg. Az első lépcsőben kijavítást vagy cserét igényelhet. A vásárló választhat a két lehetőség közül, azzal a megszorítással, hogy az eladónak aránytalan többletköltséget nem okozó jogot nem választhatja.

A szavatossági jogok második lépcsőjére csak akkor lehet áttérni, ha a kijavítást vagy a kicserélést az eladó nem vállalja, vagy azok nem valósíthatók meg. (A vásárló a forgalmazó költségére a hibás terméket továbbra is kijavíttathatja, ha utóbbi azt nem vállalta.) A második lépcsőben a vásárló az árleszállítás és elállás között választhat, de jelentéktelen hiba esetén az elállást nem igényelheti. Hogy mi minősül „jelentéktelen hibának”, az csak a konkrét hiba ismeretében dönthető el.

Kérjük olvasd el a további információkat: Vásárlási Feltételek

2 év szavatosság van a termékekre, az átvételtől számított 6 hónapon belül. Amennyiben tönkrement a terméked, a 1044 Budapest Ezred u. 1-3. címre küldd vissza a számlával postai úton ajánlott küldeményként a Playersroom Webshop címére.

Az átvételtől számított 6 hónapon túl Önnek kell beszerezni szakvéleményt egy akkreditált bevizsgáló szervtől, majd ezzel együtt elküldeni a terméket a fenti címre számlával, kitöltött kellékszavatossági űrlappal együtt.

Ha továbbra is használja az oldalt, azzal elfogadja a cookie-k használatát.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close